Ana içeriğin başı

Ücret Yönetimi

HSBC Türkiye, çalışanlarını desteklemek ve potansiyellerini ortaya çıkarmak adına, adil ve teşvik edici bir ücret, ödüllendirme ve yan haklar politikası benimsemiştir.

Ücret, Ödüllendirme ve Yan Haklar Yönetimi

Çalışanlarımızın profesyonel ve kişisel gelişimini desteklemek amacıyla, değer ve prensiplerimiz çerçevesinde (risk ve uyum konularını göz önünde bulundurak) çalışanlarımıza iç dengede uyumlu, piyasada rekabetçi ve yüksek performansı ödüllendiren adil ücret paketi sunmayı amaçlıyoruz.

Baz ücret, değişken ücret (ödüllendirme) ve yan haklar, toplam ücret paketimizin ana bileşenlerini oluşturmaktadır:

  • Rol ve sorumluluklara göre belirlenen baz ücret,
  • Performansa ve katma değere göre farklılaşan çeyreklik prim veya yıllık bonus uygulamaları,
  • İş-yaşam dengesi, sigorta, tasarruf, sağlık ve kişisel gelişim gibi alanlarda çeşitlenen ve izin, yemek, ulaşım, giyim, iletişim desteklerini içeren yan haklar.

Takdir ve Ödül Yönetimi

At Our Best Recognition, çalışanlarımızın HSBC değerlerini düşünce ve davranış şeklinde hayata geçiren diğer çalışma arkadaşlarını takdir etmesine olanak sağlayan global takdir ve ödül platformdur. Takdir kültürünü geliştirmek, HSBC değerleri ve küresel standartlar ile uyumlu örnek davranışları ödüllendirmek ve çalışan deneyimini iyileştirmek amaçlanmaktadır.

At Our Best Service Recognition uzun hizmet ödülleri, belirli hizmet yılına erişen çalışanlarımızın beraber geçirdiğimiz yıllar anısına küresel olarak ortak bir şekilde kutlanmasını ve bu özel dönemlerinde onlara eşsiz bir deneyim sunmayı amaçlayan programdır.

HSBC Türkiye Ücretlendirme Politikası için tıklayınız.