Ana içeriğin başı

HSBC Türkiye’den yeni iletişim kampanyası


13.03.2017

HSBC Türkiye’nin bireysel bankacılık anlayışını tanımladığı yeni kampanyası yayına girdi. Müşterilerini yakından tanıyarak, beklentilerini, isteklerini, özlemlerini onlar kadar iyi bildiğini anlatan HSBC’nin hizmet anlayışı bir sorudan yola çıkıyor. “HSBC Premier ne demek?” Herkes için farklı bir anlam taşıyan bu soru aslında tek bir amaca hizmet ediyor.

Manifesto ilanıyla başlayan yeni kampanyayla müşterilerinin günlük bankacılık işlemlerinden uzun vadeli birikim planlarına kadar hayatlarının her alanında ve her zaman yanında olma sözü veren HSBC Premier hizmetinin merkezinde, kişilerin tek tek bireysel ekonomilerine odaklanma felsefesi var.

Kampanya, HSBC Premier’in sunduğu diğer ürün ve hizmet iletişimleriyle yıl boyunca devam edecek.

KÜNYE

Reklamveren: HSBC

Reklam Ajansı: Saatchi & Saatchi İstanbul

Reklamveren Yetkilisi: Ayşegül Şenalp, Bengi Ersever

Reklam Ajansı Yetkilisi: Birçim Öztaşkın

Yaratıcı Ekip: Alper Bayram, Özlem Özdemir

Müşteri İlişkileri: Sena Akyürekli, Damla Öktem

Medya Planlama/Satınalma: MEC

Mecra: Radyo, Gazete, Dergi


HSBC Premier Hakkında

HSBC Türkiye, ‘Premier’ ile değişen piyasa koşullarında müşterilerinin yatırım ihtiyaçlarını onlarla birlikte değerlendirirken, birikimlerini planlarına en uygun şekilde yönlendirmeleri için kişiye özel ürün ve hizmetler sunmaktadır. Premier müşterileri; kendilerini tanıyan, finansal önceliklerini bilen, birikim yönetiminde uzmanlaşmış müşteri temsilcileri ile yatırım hizmeti almak, yatırım seçeneklerini öğrenmek, risk ve getiri anlayışlarına en uygun enstrümanı seçmek için en kolay ve hızlı hizmeti almaktadır. HSBC Premier müşterilerine özel müşteri temsilcileri, her türlü bankacılık işlemini gerçekleştirmenin yanı sıra yeni ürünler, hizmetler ve piyasalardaki gelişmelerle ilgili müşterilerini düzenli olarak bilgilendirmektedir.

HSBC Hakkında

Ülkemizde 1990 yılından bu yana faaliyet gösteren HSBC Türkiye; Kurumsal Bankacılık ve Yatırım Bankacılığı, Bireysel Bankacılık ve Birikim Yönetimi alanlarında hizmet sunmaktadır. HSBC Türkiye, şubeleri, telefon bankacılığı, ATM bankacılığı ve dijital bankacılık kanallarıyla müşterilerine finansal çözümler sunmaktadır. Merkezi Londra’da bulunan ve dünyanın en büyük bankacılık ve finans hizmetleri kuruluşlarından biri olan HSBC Grubu; bugün Avrupa, Asya-Pasifik bölgesi, Kuzey ve Güney Amerika, Ortadoğu ve Afrika olmak üzere 70 ülke ve bölgede yaklaşık 4 bin ofisiyle hizmet vermektedir.