09.04.2019
Dünya genelinde 23 farklı havalimanında markasıyla yer alan HSBC, İstanbul Havalimanı için İstanbul’a özel tasarımlar hazırladı.
“İstanbul: Bazı şehirler tek kıtaya sığamayacak kadar büyüktür” mesajıyla çalışılan yaratıcı işler şehrin kültürel dokusu, zenginliği ve eşsiz coğrafi konumunu gözler önüne seriyor.
Dünyada Londra Heathrow, Paris Charles De Gaulle, New York JFK, Dubai International, ve Hong Kong International’ın da aralarında bulunduğu 23 havalimanında yer alan HSBC, şimdi de markasını İstanbul Havalimanı’nda konumlandırdı. Yıllık 200 milyon yolcu kapasitesiyle 350’den fazla destinasyona uçuşun hedeflendiği İstanbul Havalimanı’nda yolcuları, HSBC karşılıyor ve uğurluyor.”
İstanbul’un tarihi, kültürel zenginliği ve eşsiz konumu esin kaynağı oldu
Havalimanındaki 143 yolcu köprüsünün dış cephelerinde ve 71 apron duvarında logosunu konumlandıran HSBC’nin, yolcu köprülerinin iç cephelerine yerleştireceği tasarımlar arasında İstanbul’a özel olarak hazırladığı çalışmalar da yer alıyor. Ana teması
“İstanbul: Bazı şehirler tek kıtaya sığamayacak kadar büyüktür” olan tasarımlarda, İstanbul’un Asya ile Avrupa kıtalarını birbirine bağlayan eşsiz konumu, tarihi ve zengin kültürel dokusuyla dünyada benzersiz bir şehir olmasından esinlenildi.
HSBC Türkiye Bireysel Bankacılık ve Birikim Yönetimi Pazarlama Grup Başkanı Ayşegül Şenalp kampanya ile ilgili olarak şunları söyledi: “Küresel ağımız, deneyimimiz ve dünyanın her yerinde sunduğumuz ayrıcalıklı hizmetlerimizle, müşterilerimizin seyahatlerini ve uluslararası fırsatlara erişimlerini destekliyoruz. Havalimanı kampanyamız da, dünyanın lider uluslararası bankası olarak müşterilerimizin bu yolculukları sırasında her zaman yanında olduğumuzun bir simgesi. İşte bu yüzden HSBC, dünya genelinde 23 büyük havalimanında uçuş öncesi ve sonrasında herkesin ilk gördüğü uluslararası marka oluyor.”