Ana içeriğin başı

Koronavirüs Salgını Kapsamında Aldığımız Önlemler

19.03.2020

Değerli Müşterilerimiz,

HSBC olarak sizlerin, çalışanlarımızın ve toplumun sağlığını önemsiyoruz.

Ülkemizde de etkisi görülen Koronavirüs salgınına karşı, sizlerin ve çalışanlarımızın sağlığını korumak ve bankacılık hizmetlerimizi devam ettirmek adına hayata geçirdiğimiz uygulamaları sizlerle paylaşmak istiyoruz.

Bu uygulamaların amacına ulaşması için sizlerin desteğinin önemini hatırlatır, desteğiniz ve anlayışınız için şimdiden teşekkür eder, sağlıklı günler dileriz.

  • Tüm bankacılık ihtiyaçlarınız için öncelikle Mobil, İnternet ve Telefon Bankacılığı veya ATM’leri tercih etmenizi rica ederiz. Tüm bankacılık işlemlerinizi dijital kanallardan, 7/24 hızlı ve güvenli olarak gerçekleştirebilirsiniz. Detaylı bilgi ve videolar için tıklayın.
  • İnternet ve Mobil Bankacılık şifreniz yoksa veya unuttuysanız tıklayın.
  • Mobil Bankacılık, İnternet Bankacılığı, Telefon Bankacılığı ve ATM’lerimizden yapacağınız EFT ve Havale işlemleriniz 1 ay boyunca ücretsizdir.
  • Nakit ihtiyaçlarınızı dikkate alarak ATM’lerden günlük para çekme limitleriniz güncellenmiştir. (HSBC Premier: 8.000 TL, HSBC Advance: 6.000 TL, diğer tüm müşterilerimiz için 5.000 TL)
  • Diğerbanka ATM’lerinden yapacağınız nakit para çekme işlemleri 1 ay boyunca ücretsizdir.
  • 31 Mart 2020 tarihinden itibaren, bulunduğu lokasyona göre; bazı şubelerimizin dönüşümlü (haftalık) olarak, bazı şubelerimizin ise Pazartesi, Çarşamba ve Cuma günleri olmak üzere haftada 3 gün müşteri ziyaretlerine açık olacak ve açık oldukları günlerde 12:00- 17:00 saatleri arasında hizmet verecektir. Hangi şubelerimizi hangi tarihte açık olduğunu görmek için lütfen tıklayın.
  • Kalabalık ortamlar siz müşterilerimiz ve çalışanlarımızın sağlığı için risk yaratabileceğinden, şubelerimizden hizmet almak istemeniz durumunda, şube içinde aynı anda hizmet alan müşteri sayısını kontrol etmek üzere aynı anda belli sayıda müşterimizi şubelerimizde ağırlayabileceğiz.
  • Belirsizliğin hâkim olduğu bu dönemde dolandırıcılar banka temsilcisi, kamu görevlisi, Sağlık Bakanlığı yetkilisi, vb. olduklarını iddia ederek, özellikle COVID-19 konulu gerekçelerle sizi yanlış yönlendirmeye ve kandırmaya çalışabilir. 
  • Hesabınızın / kartınızın bloke olduğunu ya da hesap bilgilerinizin güncellemesi gerektiğini iddia edebilirler. Kart bilgilerinizi (kart nosu, PIN, son kullanma tarihi, kartın arkasındaki üç haneli CVV nosu, tek seferlik şifreniz) kimseyle paylaşmamanızı ve kartınızı kimseye vermemenizi önemle hatırlatırız. Daha fazla bilgi için https://www.hsbc.com.tr/direkt-bankacilik/dijital-bankacilik/online-guvenlik sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Çalışanlarımızın sağlığını korumak için aldığımız önlemler arasında ise geniş kapsamlı evden çalışma uygulaması, farklı lokasyonlardan çalışma, seyahat kısıtlamaları ve virüsün görüldüğü bölgelerden dönen çalışanlar için kişisel karantina uygulaması yer alıyor. Bu süreçte çalışanlarımızı düzenli olarak bilgilendiriyor, temel sağlık tedbirlerini almaya devam ediyoruz.

Bu kapsamda toplumsal sağlığımız için gerekli tüm önlemleri aldığımızı ve hizmetlerimizi kesintisiz olarak sürdüreceğimizi bildirmek isteriz.