Ana içeriğin başı

Kampanyalar

HSBC, yıllık 200 milyon yolcu kapasitesiyle 350’den fazla destinasyona uçuş hedeflenen İstanbul Havalimanı’ndan yolcuları karşılamaya ve uğurlamaya hazır.

"İstanbul: Bazı şehirler tek kıtaya sığamayacak kadar büyüktür" mesajıyla çalışılan yaratıcı işler şehrin kültürel dokusu, zenginliği ve eşsiz coğrafi konumunu gözler önüne seriyor.
HSBC, yıllık 200 milyon yolcu kapasitesiyle 350’den fazla destinasyona uçuş hedeflenen İstanbul Havalimanı’ndan yolcuları karşılamaya ve uğurlamaya hazır.
Dünyada Londra Heathrow, Paris Charles De Gaulle, New York JFK, Dubai International, ve Hong Kong International’ın da aralarında bulunduğu 22 havalimanında yer alan HSBC, şimdi de markasını İstanbul havalimanında konumlandırıyor.

HSBC, Yeni Havalimanı için İstanbul’a özel tasarımlar hazırladı.

Havalimanındaki 143 yolcu köprüsünün dış cephelerinde ve 71 apron duvarında logosunu konumlandıran HSBC’nin, yolcu köprülerinin iç cephelerine yerleştirdiği tasarımlar arasında İstanbul’a özel olarak hazırladığı çalışmalar da yer alıyor. Ana teması “İstanbul: Bazı şehirler tek kıtaya sığamayacak kadar büyüktür” olan tasarımlarda, İstanbul’un Asya ile Avrupa kıtalarını birbirine bağlayan eşsiz konumu, tarihi ve zengin kültürel dokusuyla dünyada benzersiz bir şehir olmasından esinlenildi.

HSBC Türkiye Bireysel Bankacılık ve Birikim Yönetimi Pazarlama Grup Başkanı Ayşegül Şenalp kampanya ile ilgili olarak şunları söyledi: “Küresel ağımız ve deneyimimiz ile milyonlarca yolcunun dünya genelinde uluslararası bağlantılar kurmasına destek oluyoruz. Dünyanın her yerinde sunduğumuz ayrıcalıklı hizmetlerimiz, müşterilerimizin seyahatlerinde ve uluslararası fırsatlara erişimlerinde yanlarında olmamızı, onlarla birlikte büyümemizi sağlıyor. İşte bu yüzden HSBC, dünya genelinde 23 büyük havalimanında uçuş öncesi ve sonrasında herkesin ilk gördüğü uluslararası marka oluyor.”


HSBC Premier ‘in İstanbul Havalimanında sunduğu ayrıcalıklar için lütfen tıklayın.