Ana içeriğin başı

Advantage TatilPuan ile ilgili genel koşullar nelerdir?

  • Advantage TatilPuan hizmetleri Setur tarafından verilmektedir.
  • Advantage TatilPuan'lar başkasına devredilemez. Fakat kart hamilleri, kendi Advantage TatilPuan'ları ile başkasının adına rezervasyon yaptırabilir ve bilet talebinde bulunabilirler.
  • Advantage TatilPuan karşılığı Otel konaklamaları ve Otobüs bileti talepleri, kalınacak otelde yer olması ya da seyahat edilmek istenen seferde yer olması halinde karşılanabilir.
  • Bayram, yılbaşı vb. tatil günlerinde yoğunluk nedeniyle bilet rezervasyonu için garanti verilmez.
  • Seyahatler sırasında yaşanabilecek sorunlardan ötürü HSBC Bank herhangi bir sorumluluk taşımaz.
  • Advantage TatilPuan uygulamasında kullanılan katsayılar ve hesaplama yöntemleri, HSBC Bank tarafından önceden bir bildirimde bulunmadan ve herhangi bir neden gösterilmeksizin değiştirilebilir; uygulama durdurulabilir ya da uzatılabilir. Müşterilerimizin puanları hesaplanırken, hizmet talebinin yapıldığı gün geçerli olan katsayılar ve hesaplama yöntemleri uygulanır.

Advantage TatilPuanlar uçak bileti, otobüs bileti ve otel konaklama bedelinin tamamını ödemek için yeterli değilse fark tutarını HSBC Advantage Kredi Kartı ile ödemek mümkün mü?

Evet, Advantage TatilPuan’larının yetmediği durumlarda, fark tutarı HSBC Advantage Kredi Kartı veya Avans Puan ile ödenebilmektedir. Bu durumda söz konusu hizmet bedelinin en az %50’i Advantage TatilPuan ile ödenmelidir.